7 Nisan 2009 Salı

yazmı geldi neee :) cıvıl cıvıl yaz rengarenk elbiseler

renk renk cıvıl cıvıl elbiseler.yazmı geldi nee :)

Mor gece elbisesi modelleri

Yazın sıcaklarında cıvılcıvıl renk pempe ve beyaz karışımı kombinasyonlar çok hoş ve güzel.

Ralph Lauren koleksiyonunda Pembe ve beyaz fazlasıyla kullanılmış.


En doğal hakkınız olan giyinmeye siz karar verin; moda değil.
Bırakın dünyanın bir parçası olun
Bazen bir dağ kadar sert ,bazen de binbir çiçekli kırlara dönün.Gönlünüzün rengine kulak verin; şıklık kendimizi gönlümüzce giysilerimizle ifade ediş şeklidir...
DAHA FAZLASI İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN

1 yorum:

  1. merhaba bebucum çok şükür iyileştim ve iadeyi ziyarete geldim güzel yorumun için çok teşekkür ederim ayrıca ne kadar blog ve site açtın hızına yetişemiyorum bebuyu ve bebucu bebu.coma yönlendirmişsin kafayı yiyodum az daha bebu yazı o sayfa geliyo jetonum biraz geç düştü ama düştü:)bende buraya geldim kendine iyi bak güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
Dantel Modelleri Örgü Modelleri Hobi Dünyası
En güncel Kadın Giyim Moda sitesi.